خدمات ما

بهترین معنی از یک پایان خوش است

این که ما چه کاری انجام می دهیم مهم نیست ، این
که چطور آن را انجام می دهیم مهم است

ما رویکردی کل‌نگر به کار خود داریم که برای شکل و عملکرد ارزش قائل هستیم و هرگز یکی را فدای دیگری نمی‌کنیم. ما از نزدیک با مشتریان خود کار می کنیم و همیشه هدف ما این است که به توانایی های خامی که ارائه می دهیم ارزشی بسیار فراتر از آنچه انتظار دارید به آن بیافزاییم. شما یک چشم انداز دارید، ما خالقان را داریم – بیایید آینده را با هم بسازیم.

برندینگ

برندینگ یک فرآیند مادام العمر است و بستگی به ارتباط قلبی مشتری با کسب و کار دارد . با داشتن برندینگ به کسب و کارتان هویت میدهید و همیشه در ذهن مخاطبانتان ماندگار می شوید. در معادل فارسی برند همان علامت تجاری یا نشان تجاری است و می توان به این مسئله پی برد که واژه برندینگ یعنی فرد یا سازمانی به دنبال تجاری سازی یک علامت یا نشان برای ارائه موارد مشخص به مخاطبین هست. در کل دنیا انواع مختلفی از برندینگ وجود دارد که از آنها استفاده می شود اما نمی شود بطور همزمان باهم استفاده شوند. زیرا هر مجموعه اهداف و دستورالعمل های مختص به خود را دارد . مانند برندسازی خدمات، برندسازی شخصی، برندسازی محصول، برندسازی آنلاین ، برندسازی آفلاین ، برندسازی فرهنگی (جغرافیایی) و غیره .

آنلاین برندینگ

برندینگ آنلاین یکی از مراحل برندینگ است که باعث می شود شما بیشتر دیده شوید، امروزه یک امر ضروری برای تمامی کسب و کارها برندینگ آنلاین است که باعث می شود برند یک شرکت از طریق آنلاین مورد توجه قرار گیرد. اصلی ترین هدف آنلاین برندینگ درگیری مصرف کننده با شماست .
یکی از کلیدی ترین بخش های برندینگ آنلاین راه اندازی و توسعه یک وب سایت است ما در این مسیر همراه شما هستیم .
تمرکز بر روی ظاهر وب سایت ، عملکردها و مدیریت سایت جهت فراهم آوردن یک تجربه مثبت برای بازدیدکنندگان شما تنها یکی از بخشهای فعالیت آژانس تبلیغاتی تاش در بحث برندینگ آنلاین است .
در برندینگ آنلاین یکپارچگی و تعامل در رسانه های اجتماعی (سوشال مدیا) با به اشتراک قرار دادن اطلاعات مشتریان در یوتیوب، اینستاگرام، تلگرام، لیندکین و آپارات ….. نیز وجود دارد.
اهمیت برندینگ آنلاین چیست ؟
در حال حاضر افراد با شنیدن نام شرکت حتما در گوگل و سایر موتورهای جستجو و همچنین شبکه های اجتماعی به دنبال شما می گردند تا اطلاعات بیشتری درباره شما کسب کنند. در صورت فعالیت مجموعه شما در این مورد باعث می شود که مشتریان به شما اعتماد کنند و به مرور کسب و کار شما رونق بگیرد و همین طور فعالیت شما در این زمینه توسط کاربران به اشتراک گذاشته می شود.

آفلاین برندینگ

تمام فعالیتهای خارج از هر نوع فضای آنلاین را برندینگ آفلاین می گویند.
در برندینگ آفلاین تراکت، بروشور، کارت ویزیت، کاتالوگ، بیلیورد، مبلمان شهری ، شرکت در رویدادها و بسته بندی محصولات نقش بسزایی دارند.
برندینگ آفلاین و برندینگ آنلاین ممکن است از نظر رویکرد با هم متفاوت باشند اما اگر به درستی با هم ادغام شوند می توانند در کنار هم موثر و استراتژی یکپارچه ای را تشکیل دهند .
برندینگ آفلاین می تواند به ارتقاء آگاهی از برند، جلب توجه مشتریان به جزئیات ، کیفیت محصول یا خدمات کمک کند و باعث افزایش بیشتر فروش گردد.
در برندینگ آفلاین متدهای متنوعی وجود دارد که اگر بصورت اصولی و روشی موثر انجام شود قطعا نتیجه ی اثربخشی را در برخواهد داشت و به عبارت دیگر در برندینگ آفلاین تغییراتی انجام گردد که مخاطب یا مشتری را به سمت برندینگ آنلاین هدایت کند.
به عنوان مثال زمانی که شرکت ها از تبلیغات چاپی مثل کاتالوگ استفاده می کنند درون این تبلیغ ، اطلاعاتی از جمله آدرس سایت، شبکه های اجتماعی درج شده است که نشان از ارتباط موثر و سودمند بین برندینگ آنلاین و برندینگ آفلاین است .
امروزه هنوز هم بسیاری از شرکت های بزرگ از کانال های رسانه آفلاین برای تبلیغات محیطی محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند که از مزایای آن می توان به دسترسی ارتباط به افراد مختلف ، ایجاد ارتباط موثر ، بازخورد سریع اشاره کرد . برای پیشبرد اهدافتان در زمینه برندینگ آفلاین تیم پرتلاش آژانس تبلیغاتی تاش با شما هم مسیر است.

چاپ و بسته بندی

کار امروز خود را به فردا نسپارید ...

اگر نیاز به مرور کلی از فرآیند برندسازی خود دارید، با تکمیل فرم زیر یک درخواست بررسی و برنامه ریزی از ما بخواهید تا ببینید آیا فرآیند ما برای شما مناسب است یا خیر؟